ასევე გაირკვა, რომ ნატახტარის ახალ ბრენდის შესახებ ვიდეო „ლივინგსტონმა“ გადაიღო, პრომოუშენ კამპანია კი „ჯეპრამ“ განახორციელა.
„რადგანაც საქმე ეხებოდა ახალ, მსუბუქ ლუდს, ჩვენ ავიღეთ სიმსუბუქის ერთ-ერთი სიმბოლო – ჰამაკი და ლუდის სმის დემონსტრირების პარალელურად, სხვადასხვა ქალაქის თავზე ვაფრინეთ," - განმარტავენ „ლივინგსტონში“.
„თითოეული ჩვენგანის ყოველდღიური ცხოვრება აღსავსეა აუცილებლობებით, პასუხისმგებლობებით და ვალდებულებებით. მართალია, მათი თავიდან არიდება შეუძლებელია, მაგრამ შესაძლებელია მათი შემსუბუქება. სწორედ ამიტომ შეიქმნა „ნატახტარი ლაითი“, რომელიც, ერთი მხრივ, ყველასთვის კარგად ნაცნობი ლუდი „ნატახტარია“, თუმცა უდარდელი, ლაღი და მსუბუქი.“ლივინგსტონთან” ერთად, ვეცადეთ, ბრენდის ეს განწყობა თავისუფლებისა და სილაღის ორი სიმბოლოს – ფრენისა და ჰამაკის გაერთიანებით წარმოგვეჩინა. მსოფლიო მასშტაბით 25 მილიონამდე ნახვა გვაფიქრებს, რომ მიზანს მივაღწიეთ. იმედს ვიტოვებთ, „ნატახტარი ლაითიც“ დაიმსახურებს საზოგადოების მოწონებას და არა მხოლოდ საქართველოში, არამედ მის ფარგლებს გარეთაც”, - აცხადებენ „ნატახტარში“.
მნიშნელოვანია, რომ მფრინავი ჰამაკის იდეას გამოხმაურება მოჰყვა როგორც ქართულ ინტერნეტსივრცეში, ისე უცხოურ მედიაში. „ნატახტარი ლაითის” სარეკლამო რგოლი შეგიძლიათ, კომპანიის ფეისბუქ-გვერდზე ნახოთ.