ჩადექი ფორმაში სწრაფად აუზის სეზონისთვის!

საკნატუნო ამბები

10 აგვისტო 12:35
28

თუ სამუშაო გრაფიკის გამო ვარჯიშს ან მასაჟის გაკეთებას ვერ ახერხებ, საინტერესო დანამატის — მწვანე ყავის შესახებ წაიკითხე.

მეცნიერები უკვე დიდი ხანია შეთანხმდნენ, რომ ჭარბი წონის გამომწვევი მიზეზი არა მხოლოდ მაღალკალორიული ან გენმოდიფიცირებული საკვები, არამედ - კვების ჩამოუყალიბებელი რეჟიმი და სტრესიცაა, რაც დღევანდელი დაძაბული ცხოვრების რიტმის განუყრელი კომპონენტებია. თუ სამუშაო გრაფიკის გამო ვერჯიშს ან მასაჟის გაკეთებას ვერ ახერხებ, საინტერესო დანამატის - მწვანე ყავის შესახებ წაიკითხე.


ბუნებრივი საკვები დანამატი — Qafé წარმოადგენს მწვანე ყავას ნუტრიოზით — კლინიკურად გამოცდილ პრეპარატს, რომელიც ზედმეტი ცხიმის დასაწვავად გამოიყენება. ის ორგანიზმის მიერ ცხიმის უჯრედების ჩალაგების პროცესს ანელებს და მეტაბილიზმს აუმჯობესებს.


სახელწოდებები — „მწვანე ყავა“ და „ნუტრიოზა“ ნუ შეგაშინებს: არ გეგონოს, თითქოს ისინი რომელიმე უცხო პლანეტის მომავლის ლაბორატორიაში შექმნილი პროდუქტებია. ორივე მათგანი ბუნებრივი მცენარეების ექსტრაქტებისგან მიღებული ნივიერებაა!


რას წარმოადგენს მწვანე ყავა?
სანამ მწვანე ყავის შესახებ გიამბობთ, ერთი ფაქტის შესახებ უნდა იცოდე: როდესაც ყავის მარცვლებს ვხალავთ, მათში ქლოროგენული მჟავის, იგივე CGA-ს შემცველობა მცირდება. CGA-ს მიღება ორგანიზმში ცხიმის უჯრედებში აკუმულირებული ენერგიის ათვისებას და შესაბამისად ცხიმის წვას განაპირობებს. მწვანე ყავის მარცვლები მოხალული არაა და მათში CGA-ს შემცველობა მაღალია. შედეგად, მათი მიღებით მარტივად ვიკლებთ წონაში.


რას წარმოადგენს ნუტრიოზა?
ნუტრიოზა უსაფრთხო, სტაბილური და ხსნადი პრებიოტიკია, რომელიც საჭმლის მონელების პროცესს აუმჯობესებს. ის ხორბლის და სიმინდის ბუნებრივი ექსტრაქტებისგან მიიღება, რის გამოც მწვანე ყავის დალევისას ადამიანს დანაყრების შეგრძნება ეუფლება.



რა განსხვავებაა მწვანე და შავ ყავას შორის?


1. მწვანე ყავა ქლოროგენულ მჟავას (CGA) შეიცავს, რომელიც სხეულში ცხიმის წარმომქმნელ შაქარს ამცირებს, შავ ყავაში კი მოხალვის შედეგად CGA განადგურებულია


2. მწვანე ყავას ანტიოქსიდანტური თვისებები აქვს, შავი ყავა ნაკლებად კალორიულია


3. მწვანე ყავაში კოფეინის შემცველობა დაბალია, შავ ყავაში კი - მაღალი



Qafé-ს მიღების წესები


ყავის 1 პაკეტი (120-150 მლ.) ცხელ წყალში გახსენი. დალიე დღეში ორჯერ - დილით, საუზმის მიღებისას და ვახშმის შემდეგ.