ინოვაციის შესახებ „ბადაგონის“ გაყიდვების დეპარტამენტის ხელმძღვანელი სოსო სალაყაია გვესაუბრება:
- ცქრიალა ღვინო „მაესტრო“ პირველად მარტში ჩამოისხა. ღვინოების ეს ხაზი სიახლეა კომპანიის ისტორიაში. არსებობს ცქრიალა ღვინის სამი სახეობა: თეთრი ნახევრად მშრალი, თეთრი ნახევრად ტკბილი და წითელი ნახევრად ტკბილი, რომელიც საფერავის ჯიშის ყურძნისგან მზადდება. აქვე უნდა აღინიშნოს, რომ საფერავის ჯიშის ყურძნისგან დამზადებული წითელი ფერის ნახევრად ტკბილი ცქრიალა ღვინო ინოვაციაა ქართულ ბაზარზე, მანამდე არ ყოფილა და, სხვათა შორის, ძალიან დიდი მოწონებითაც სარგებლობს.
- როდის დააგემოვნებს მომხმარებელი ამ ღვინოს?
- პირველად გასულ ახალ წელს შევთავაზეთ მომხმარებელს ცქრიალა ღვინის სახეობები - „ბადაგონი როზე“ და „ბადაგონი ბრუტი“, თუმცა ეს იყო ძვირიან სეგმენტზე გათვლილი, ასე ვთქვათ, პრემიუმ კლასის მომხმარებლისთვის შექმნილი ღვინო. აპრილში კი გამოჩნდა „მაესტრო“, რომელიც საშუალო სეგმენტზეა გათვლილი. „მაესტოშიც“, როგორც უკვე აღვნიშნე, სამი სახეობის ღვინოა. საფერავი კი ამ სამი სახეობიდან ნამდვილი ინოვაციაა. გაყიდვების მხრივაც გამოირჩეოდა. 2016 წელი იყო პირველი ახალი წელი „მაესტროსთვის“.
- როგორც ვიცი, „მაესტროს“ შეძენის შემთხვევაში მომხმარებელი ქველმოქმედებაშიც ჩაერთვება...
- დიახ. მინდა აღვნიშნო, რომ საქართველოს ეროვნული სიმფონიური ორკესტრი, რომლის ხელმძღვანელია ნიკოლოზ რაჭველი, ამ ღვინის ჩამოსხმის დღიდან ჩვენ გვერდით არის. სწორედ ეროვნული სიმფონიური ორკესტრის გენერალური სპონსორია „ბადაგონი“ და კონკრეტულად ეს სახეობა - „მაესტრო“. თითოეული ბოთლიდან გაყიდული პროცენტი სიმფონიური ორკესტრის ანგარიშზე ჩაირიცხება, რომელსაც საკმაოდ ბევრი პრობლემა აქვს - მაგალითად, სარეპეტიციო დარბაზის მოუწერიგებლობა და ა.შ. ასე რომ, „მაესტროს“ გაყიდვას ეს მნიშვნელოვანი დატვირთვაც აქვს.
- ფაქტობრივად, „მაესტროს“ მომხმარებელი ქველმოქმედიც ხდება...
- დიახ. მომხმარებელი ხელს შეუწყობს ეროვნულ სიმფონიურ ორკესტრს, რომ თავისი შესანიშნავი კონცერტებით ხშირად გაგვანებივროს.
- საახალწლოდ რაიმე აქცია ხომ არ არის ამ პროდუქციაზე?
- მართალია „მაესტრო“ აპრილიდან იყიდება, მაგრამ ამ ახალ წელს ფართომასშტაბიანი აქციები მოვაწყვეთ. ფართო მომხმარებელს სწორედ ახლა მიეცა საშუალება, ეს ღვინო დაეგემოვნებინა. გაყიდვების მხრივაც მაღალი მაჩვენებელი ჰქონდა და ქართულ ბაზარზე ღირსეული ადგილი დაიკავა. ცქრიალა ღვინო „მაესტრო“ ხელმისაწვდომია აბსოლუტურად ყველასთვის. საახალწლოდ ფასი 7 ლარი იყო, რათა რაც შეიძლება მეტ ადამიანს ეყიდა. ახლა კი „მაესტროს“ ფასი 8-დან 9 ლარამდე მერყეობს.
რა სიახლეებს ჰპირდება 2016 წელს მომხმარებელს კომპანია „ბადაგონი“?
- „ბადაგონი“ უკვე ბრენდია და ბევრი მომხმარებელი გვყავს. ვინაიდან ცქრიალა ღვინო მაინც ახალი პროდუქტია, ვგეგმავთ, ამ კუთხით ისევ ვიაქტიუროთ და სხვა ინოვაციური პროდუქტებიც შემოგთავაზოთ. წითელი შამპანური საერთოდ იშვიათია. აქამდე „როზე“ არსებობდა, თუმცა მას არ ჰქონდა წითელი შეფერილობა. „მაესტრო“ კი ინოვაციაა „ბადაგონისგან“.