ნინო კვერნაძე: „მუშაობდე კომპანიაში, რომელსაც უდიდესი ისტორია აქვს, დიდ პასუხისმგებლობას გაკისრებს“

PR კლუბი

5 იანვარი 18:00, 2018 წელი

პირველადი პროფესიით მედიაკომუნიკატორია. მაგისტრატურა ტელერეჟისურის კუთხით დაამთავრა. პარალელურად ქართულ-ამერიკულ უნივერსიტეტ „გაუში“ მარკეტინგისა და პიარის მიმართულებით მოსინჯა ძალები - გაიცანით „ომეგა მოტორ ჯგუფის“ მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელი, 25 წლის ნინო კვერნაძე. დღეს ის Funtime-ს საყვარელ საქმიანობაზე უყვება.

- „გაუში“ სწავლის პერიოდში ტელეკომპანია „იბერიაზე“ გადაცემა „ავტომანი“ გავაკეთე, სადაც, გარდა იმისა, რომ წამყვანი ვიყავი, პროდიუსინგშიც აქტიურად გახლდით ჩართული.


- პიარის სფეროში როგორ გადმოინაცვლეთ?


- ჩემი დღევანდელი საქმიანობა გადაცემა „ავტომანს“ უკავშირდება. ტელეკომპანია „იბერია“ საქართველოში ერთ-ერთი უდიდესი ჰოლდინგის, „ომეგას“ წევრია. „ომეგა მოტორ ჯგუფი“ „ომეგას“ ერთ-ერთი კომპანიაა და მოიცავს BMW-ს ,MINI-ს, Mazerat-ს, Cadillac-ს, Chevrolet-ს, Rolls royce-ს, Opel-ს, Bentley-ს. ასე რომ, „ავტომანიდან“ „ომეგა“ ჯგუფში მარკეტინგისა და პიარის კუთხით გადმოსვლა ლოგიკური იყო. უკვე 5 თვეა, რაც ამ პოზიციაზე ვარ.


- ამ მიმართულებით მუშაობა რატომ გადაწყვიტეთ?


- „ომეგაში“ საკმაოდ გამართული სისტემაა და მარკეტინგსა თუ პიარში სიახლის თქმა რთული საქმეა. შესაბამისად, ჩემი მხრიდან მოვახერხე ის, რომ კომპანიის მოთხოვნებისთვის დადებითად მეპასუხა. ამ 5 თვის განმავლობაში „ომეგა მოტორ ჯგუფში“ ყველაზე მასშტაბური პროექტი Bentley-ს გრანდიოზული გახსნა იყო, რაც საკმაოდ რეზონანსული აღმოჩნდა. და რა თქმა უნდა, პრეზენტაციაც შესაბამისი იყო.


- რას ნიშნავს თქვენთვის „ომეგა მოტორ ჯგუფის“ გუნდის წევრობა?


- ფაბრიკა, სტამბა, ავტომობილები, ტელევიზია - „ომეგა ჯგუფი“ უამრავ საქმეს აკეთებს. წლების განმავლობაში მუშაობის შედეგად ბაზარზე სანდო რეპუტაცია და იმიჯი შეიქმნა. შესაბამისად, მუშაობდე კომპანიაში, რომელსაც უდიდესი ისტორია აქვს და ძალიან წარმატებულია, დიდ პასუხისმგებლობას გაკისრებს. პირველ რიგში, რასაც საკუთარ თავს ყოველთვის ვთხოვ, ეს მაქსიმალური შრომისმოყვარეობა და კომპანიის ისტორიის გათვალისწინებაა. გარდა ამისა, ყოველთვის ვცდილობ, ჩემს საქმიანობას ხალისიანი, კრეატიული და შემოქმედებითი სიახლეები შევძინო.


- და რა სიახლეებია ეს?


- წლის მარკეტინგულ გეგმას წინასწარ არ დავაანონსებ, მაგრამ გაგიმხელთ და გეტყვით, რომ ცოტა ხანში ძალიან საინტერესო ჟურნალი გვექნება. ტესტ-დრაივი ყველა კომპანიას აქვს, თუმცა ჩვენ ვცდილობთ, ისეთი განსხვავებული გავმართოთ, რომელიც საქართველოში ჯერ არ ყოფილა. 


 - როგორ ფიქრობთ, რამდენად სწორად ესმით პიარი და მარკეტინგი ჩვენს ქვეყანაში?


- საქართველოში ხშირ შემთხვევაში პიარის სხვანაირი აღქმაა და რეკლამაშიც ერევათ ხოლმე. კარგია, რომ ვმუშაობ კომპანიაში, სადაც ამ ორ მიმართულებას ერთმანეთისგან კარგად ასხვავებენ. მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელს საზოგადოებასთან პოზიტიური ურთიერთობა უნდა შეეძლოს და საქმის სიყვარულითაც უნდა გამოირჩეოდეს. ვფიქრობ, საქართველოში პიარის მიმართულება სწორად ვითარდება.


 - საყვარელი საქმიანობის გარდა, კიდევ რით ხართ დაკავებული?


- ძალიან მიყვარს ფილმების ყურება და თავისუფალ დროს აუცილებლად მივდივარ კინოში. სპორტითაც ვარ გატაცებული. აერობიკასა და ცურვასაც შეძლებისდაგვარად ვუთმობ დროს. გარდა ამისა, პროფესიული განვითარებისა და ცოდნის გაღრმავების მიზნით ვცდილობ, მასტერკლასებსა და სხვადასხვა სემინარებს დავესწრო.


 

ფოტოგრაფი: ნინო მენთეშაშვილი
იცით თუ არა...

როგორ ხმას გამოსცემს კორონავირუსი - ამერიკელმა ბიოლოგებმა SARS-CoV-2-ის მოძრაობა გაახმოვანეს (აუდიო)

მკვლევართა ჯგუფმა, მასაჩუსეტის ტექნოლოგიური ინსტიტუტიდან მარკუს ბიულერის ხელმძღვანელობით, ექსპერიმენტის შედეგად მიიღო კომპოზიცია, რომელიც ძალიან სასიამოვნო მოსასმენია...
საკნატუნო ამბები

ინტერნეტხუმრობები კორონავირუსზე - იუმორი კარანტინიდან

კორონავირუსზე ხუმრობების გამოქვეყნება სოციალურ ქსელებში გრძელდება და, როგორც ჩანს, კარანტინის დასრულებამდე არც ინტერნეტმომხმარებლები აპირებენ ამის დასრულებას.
ამბები

 „დანკინმა“ ინფექციურისა და პირველი საუნივერსიტეტო კლინიკის მედიკოსებს საუზმე მიართვა

„ამერიკული რესტორნების ქსელმა „დანკინმა“ ინფექციურისა და პირველი საუნივერსიტეტო კლინიკების ბოქსირებული განყოფილების მედიკოსებს, დაუღალავი შრომისთვის მადლობის ნიშნად, საუზმე მიართვა და საშუალება მისცა, „დანკინის“ ყავითა და დესერტებით ენერგიულად დაეწყოთ დილა“, - ამის შესახებ „ვისოლ ჯგუფის“ მიერ გავრცელებულ ინფორმაციაშია ნათქვამი.
დღის ჰოროსკოპი

7 აპრილის ასტროლოგიური პროგნოზი

რას გვირჩევენ ვარსკვლავები 7 აპრილისთვის ჯანმრთელობის, ბიზნესის და სიყვარულის მიმართულებით?
ამბები

სად თამაშობს ყველაზე მეტი მომხმარებელი ნარდს, ბურას, და დომინოს ონლაინ

ბოლო დღეების სტატისტიკით, ევროპაბეთი სამაგიდო თამაშების ყველაზე მსხვილი პლატფორმაა რეგიონში. ნარდი, ბურა, დომინო, პოკერი - პოპულარულ სამაგიდო თამაშებს ევროპაბეთზე ერთდროულად 10 000-ზე მეტი ადამიანი თამაშობს.
იცით თუ არა...

„ისპანკა“ ფოტოებში - ვირუსი, რომელიც ახალგაზრდებს „ერჩოდა“

ერთ დღეს, აშშ-ს არმიის ფორტ-რაილის ბაზაზე (კანზასის შტატი) სამხედრო ჰოსპიტალს რიგითმა ჯარისკაცმა ალბერტ გიტჩელმა ყელის ტკივილით, ხველით და შემცივნებით მიაკითხა. 
დღის ჰოროსკოპი

6 აპრილის ასტროლოგიური პროგნოზი

რას გვირჩევენ ვარსკვლავები 6 აპრილისთვის ჯანმრთელობის, ბიზნესის და სიყვარულის მიმართულებით?
დღის ჰოროსკოპი

5 აპრილის ასტროლოგიური პროგნოზი

რას გვირჩევენ ვარსკვლავები 5 აპრილისთვის ჯანმრთელობის, ბიზნესის და სიყვარულის მიმართულებით?
ჩვენ გვერდით

რატომ დადიან ნიღბით ზოგ ქვეყანაში მასიურად და ზოგან - იშვიათად?

სცადეთ და გაიარეთ ნიღბის გარეშე ჰონგ-კონგში, სეულსა ან ტოკიოში - ყველგან იგრძნობთ მტრულ და არამეგობრულ მზერას.
ურთიერთობა

რა შეცვალა თქვენს ცხოვრებაში დისტანციურად მუშაობამ?

ამ გამოკითხვამ, რომელიც „ფანთაიმმა“ თავის მეგობრებსა და მკითხველებს შორის ჩაატარა, დისტანციური მუშაობის საინტერესო მხარეები დაგვანახა...
ამბები

უმსხვილესმა ფეისბუქ-ჯგუფმა „მოგზაურთა კლუბმა“ StopCov ფონდში 20 000 ლარი გადარიცხა

COVID-19-თან ბრძოლის წინააღმდეგ შექმნილ ფონდში StopCov 20 000-მდე ლარი ერთ-ერთმა უმსხვილესმა ქართულმა ფეისბუქ-ჯგუფმა მოგზაურთა კლუბმა (Cheap Travel Georgia) გადარიცხა.
დღის ჰოროსკოპი

4 აპრილის ასტროლოგიური პროგნოზი

რას გვირჩევენ ვარსკვლავები 4 აპრილილისთვის ჯანმრთელობის, ბიზნესის და სიყვარულის მიმართულებით?