ლანა ბლიაძე: „საქართველოში პიარი მხოლოდ ჟურნალისტებთან კონტაქტი ჰგონიათ“

PR კლუბი

2 მარტი 20:00, 2018 წელი

პროფესიით ჟურნალისტია, თუმცა კიდევ ერთი საყვარელი საქმისთვისაც პოულობს დროს. პარალელურად, ნაციონალური ცეკვების შემსწავლელ სამოყვარულო სტუდიასაც ხელმძღვანელობს. გაიცანით კარაოკე-ბარ „მოეტის“ ძალიან კრეატიული PR მენეჯერი ლანა ბლიაძე.

- პროფესიით ჟურნალისტი გახლავართ. წლებია, „პირველი არხის“ რადიოს დილის ტოქშოუ „პიკის საათის“ წამყვანი ვარ. გარდა ამისა, კარაოკე ლაუნჯ-ბარ „მოეტის“ PR მენეჯერი გახლავართ, ასევე, მაქვს ნაციონალური ცეკვების შემსწავლელი სამოყვარულო სტუდია, რომელსაც ვხელმძღვანელობ. პარალელურად თსუ-ში ვსწავლობ მაგისტრის ხარისხის პროგრამაზე „ორგანიზაციის განვითარება და კონსულტირება“. ამჟამად სამივე პროფესიით ვმუშაობ და ვცდილობ, დრო სწორად გავანაწილო, ჯერჯერობით ვახერხებ.


- დღეს რას საქმიანობთ და რით არის ეს სფერო თქვენთვის საინტერესო?
- ჟურნალისტიკისა და ცეკვის გარდა, როგორც აღვნიშნე კარაოკე ბარის - „მოეტის“ პიარმენეჯერი ვარ, ეს არის პრემიუმ კლასის ბარი, რომელიც შარდენზე მდებარეობს. სულ რაღაც, ერთი თვის გახსნილია, მაგრამ უკვე ერთგული სტუმრებიც ჰყავს. სხვა ბარებისგან განსხვავებით, აქ ყოველდღე რაღაც საინტერესო ხდება. სტუმრებს, გარდა იმისა, რომ ევროპული სამზარეულო, საუკეთესო მომსახურება და  სასიამოვნო  გარემო ხვდებათ, ასევე, შესაძლებლობა აქვთ, სხვადასხვა ცნობილ მომღერლებთან ერთად იმღერონ.


ეს სფერო გამუდმებით საინტერესოა ჩემთვის, იმ მხრივ, რომ ვცდილობ, სტუმრებს სრული ინფორმაცია მივაწოდო „მოეტის“ შესახებ და ღონისძიებების ანონსი მხოლოდ სიტყვები არ იყოს. მაგალითად, 3 და 8 მარტს განსაკუთრებულად სასიამოვნო აურზაური იქნება ჩვენთან, 3 მარტიდან  ყოველ შაბათს, კარაოკეს სტუმრებს გიორგი სუხიტაშვილი უმასპინძლებს, ასევე განსხვავებული იქნება 8 მარტიც, სადაც ქალბატონებს „მოეტის“ მომღერალ ლელოსთან ერთად მოწვეული სტუმარი - თემო საჯაიაც იმღერებს. კარაოკეს გამარჯვებულებს კი შთამბეჭდავი სიურპრიზები ელოდებათ.
დღეს შეიძლება ბარის პიარზე იზრუნო, ხვალ - საფეხბურთო კლუბის, ზეგ კი - თეატრის. ყველა სფეროსთან გიწევს შეხება და შენ, როგორც პიროვნება და სპეციალისტი, იზრდები და ვითარდები. სწორედ ამიტომ მომწონს ეს სფერო.


- საიდან მოდის ბარის  სახელწოდება - რატომ „მოეტი“?
- ამ შეკითხვას ხშირად გვისვამენ და პასუხი მარტივია - „მოეტი“ უმაღლესი კლასის, პრესტიჟული შამპანურია, რომლის წარმოებაც 2 საუკუნეზე მეტს ითვლის. როგორც ამბობენ, ის ნაპოლეონისა და ლუდოვიკო XV-ის საყვარელი სასმელი იყო, უკვე 20 წელზე მეტია „მოეტი“ „ოქროს გლობუსის“ ოფიციალური შამპანურია, 2015 წლიდან კი მისი სახე, ჰოლივუდის მსახიობი სკარლეტ იოჰანსონია. შამპანური „მოეტი“ ჩვენი კარაოკე ბარის სავიზიტო ბარათია, ამიტომაც ჰქვია „მოეტი“.


- რა თვისებებით უნდა გამოირჩეოდეს საზოგადოებასთან ურთიერთობისა და Pr-ის ხელმძღვანელი და ჩვენს ქვეყანაში რამდენად სწორად ესმით პიარის სფერო?
- პიარი ისეთი სფეროა, სადაც მხოლოდ თეორიული განათლება არაა საკმარისი, კარგი Pr მენეჯერი უნდა იყოს აქტიური, ჰქონდეს ორგანიზების უნარი, დაინტერესებული უნდა იყოს, რომ მისი კომპანიის შესახებ ყველამ გაიგოს. ამ საქმეში წარმატებული რომ იყო, დიდი სანაცნობო წრე და ეფექტური კომუნიკაციის უნარი გჭირდება. საქართველოში, სამწუხაროდ, ჰგონიათ, რომ Pr მხოლოდ ჟურნალისტებთან კონტაქტია, რეალურად კი ეს ძალიან შრომატევადი და საპასუხისმგებლო პროფესიაა.


 


 

ფოტოგრაფი: ალექსანდრე სხულუხია
ამბები

მინერალური წყალი “ლიკანი” სახლში დარჩენისკენ მოგვიწოდებს – Soundwave Home Sessions – ცოცხალი მუსიკის ტალღა ჩვენს სახლებში

#მუსიკასთანახლოს შეგიძლია ერთფეროვანი დღეები გადააქციო განსაკუთრებულ წუთებად და დაიმუხტო ცოცხალი მინერალებით და მუსიკით. მინერალური წყალი „ლიკანი“ #SOUNDWAVE - ის საინტერესო სესიებს  ახალი ფორმატით აგრძელებს. 
ამბები

კომპანია „თბილღვინომ“ StopCov ფონდში 50 000 ლარი გადარიცხა

განვითარებული მოვლენების ფონზე კომპანია "თბილღვინო“ მიესალმება StopCov ფონდის შექმნას. შესაბამისად სამოქალაქო პასუხისმგებლობის ფარგლებში „თბილღვინომ“ ფონდში 50 000 ლარი გადარიცხა.
დღის ჰოროსკოპი

31 მარტის ასტროლოგიური პროგნოზი

რას გვირჩევენ ვარსკვლავები 31 მარტისთვის ჯანმრთელობის, ბიზნესის და სიყვარულის მიმართულებით?
ამბები

სოკარმა STOPCOV ფონდის მხარდასაჭერად საქართველოს ბიზნესასოციაციაში 200 000 ლარი ჩარიცხა

კომპანია „სოკარი“ მხარს უჭერს StopCoV ფონდის შექმნას და ფონდის დასახმარებლად, საქართველოს ბიზნეს ასოციაციაში 200 000 ლარი ჩარიცხა.
ამბები

„მაგნიტში’’ ყველაზე მოთხოვნადი პროდუქტები ფასნამატის გარეშე გაიყიდება

ქვეყანაში არსებული ვითარებიდან გამომდინარე, დღეიდან „მაგნიტის“ მომხმარებლებს შემდეგი დაფასოებული პროდუქტების -  მაკარონი, ბრინჯი, წიწიბურა, შაქარი, ზეთი, ფქვილი -  შეძენა ფასნამატის გარეშე შეეძლებათ. 
ამბები

“ბაზისბანკმა” და „ჰუალინგ ჯგუფმა“ StopCov ფონდში 200 000 ლარი გადარიცხეს

ბაზისბანკმა კორონავირუსის წინააღმდეგ საბრძოლველად 100 000 ლარი გამოყო.
ამბები

„ნიკორამ“ StopCOV ფონდში 100 000 ლარი ჩარიცხა

„ნიკორა“ მიესალმება StopCOV ფონდის შექმნას და ვირუსის წინააღმდეგ ბრძოლაში 100 000 ლარს რიცხავს.
საკნატუნო ამბები

მშობლების და შვილების სახალისო ურთიერთობა კარანტინში

პატარების მოუსვენრობა მოწყენის საშუალებას არასდროს გვაძლევს...
დღის ჰოროსკოპი

30 მარტის ასტროლოგიური პროგნოზი

რას გვირჩევენ ვარსკვლავები 30 მარტისთვის  ჯანმრთელობის, ბიზნესის და სიყვარულის მიმართულებით?
ამბები

თამაშზე დამოკიდებულთა ფსიქოთერაპიის სეანსები დისტანციურად წარმატებით გრძელდება

COVID-19-ის გავრცელების პრევენციისთვის ფსიქოსოციალური რეაბილიტაციის ცენტრი "კამარა" ლუდომანებისთვის განკუთვნილ ფსიქოთერაპიის სეანსებს დისტანციურად აგრძელებს.
დღის ჰოროსკოპი

29 მარტის ასტროლოგიური პროგნოზი

რას გვირჩევენ ვარსკვლავები 29 მარტისთვის  ჯანმრთელობის, ბიზნესის და სიყვარულის მიმართულებით?
ჩვენ გვერდით

მსოფლიოს დეზინფექცია - ფოტორეპორტაჟი

მსოფლიო, კორონავირუსის გამო, უპრეცედენტო სანიტარულ ზომებს იღებს...