დიახ, 90-იანი წლების თაობა უპირატესობას პატარა ზომის მკერდს ანიჭებს.
დიდი მკერდის მიმართ ასეთი გულგრილობა ბიზნესზეც აისახება.
საინფორმაციო პორტალ „ბიზნეს ინსაიდერის“ ინფორმაციით, რესტორნების მსოფლიო ქსელი „ჰუთერსი“ კრიზისულ სიტუაციაში აღმოჩნდა: 2012-დან 2016 წლის ჩათვლით ამ რესტორნის ქსელები მნიშვნელოვნად შემცირდა. „ჰუთერსმა“ ხომ სახელი თავისი პერსონალის წყალობით გაითქვა: მიმტანებს დიდი მკერდი აქვთ და კლიენტებს საკმაოდ „გულახდილი“ მაისურებით ემსახურებიან.