სათვალით დაინახავდით ამინდის პროგნოზს, მიიღებდით სასურველ ინფორმაციას და ვიდეოთვალის დახმარებით, მეგობართანაც ისაუბრებდით.
„ეს არის მინიატურული კომპიუტერი, რომელიც სათვალის მსუბუქ ჩარჩოშია მოთავსებული“, - ამბობდა Google-ის სათვალის კომუნიკაციების გენერალური მენეჯერი კრის დეილი.
Google-ის სპეციალისტების თქმით, თუ სიახლე მომხმარებელთა მოწონებას დაიმსახურებდა, მას კონტაქტურ ლინზებშიც დაამონტაჟებდნენ, თუმცა კომპანიის მოლოდინი არ გამართლდა.
მას შემდეგ, რაც 10 000 ცალი სათვალე გაყიდა (ფასი 3500 დოლარამდე მერყეობდა), კომპანიამ GOOGLE GLASSES პროგრამის დახურვის შესახებ ოფიციალურად განაცხადა.
ტექნოლოგიების სფეროს ექსპერტების თქმით, ეს „გუგლის“ პირველი დიდი მაცხია, თუმცა „ჭკვიანი სათვალეს“ იდეა არ მომკვდარა. ახალი მოდელების შექმნაზე სხვა კომპანიებმა დაიწყეს მუშაობა.
კომპანია SONY ამჟამად SMART EYE GLASS-ის მოდელზე მუშაობს.
INTEL-მა, დაახლოებით, 25-მილიონდოლარიანი პროგრამა შეიმუშავა, რომელიც VUZIX-ის ვიდეოსათვალის წარმოებაზეა გათვლილი.
საქმის მიტოვებას არც GOOGLE აპირებს და სრულიად ახალი „ჭკვიანი სათვალის“ გამოსაშვებად კვლავ ემზადება.